Numbripress


"Ma ei saanud kodutööd teha, sest nii arvutil kui pliiatsitel ja pastakstel on viirus"

"Ma ei saanud kodutööd teha, kuna nii arvutil kui ka pliiatsitel ja pastakatel on viirus"

Esimene postitus selles blogis või ajaveebis (kuda iganes keegi seda kutsub) on tavaliselt selle kohta, mille poolest antud blogi teistest omataolistest erineb, mis on selle eesmärgid ja kuhu asjaga lõpuks jõudma peaks. Võib vist öelda, et selliseid blogisid veel polegi. Kui keegi leiab, võib sellest julgelt teada anda.

Ma olen küll hetkel natuke skeptiline, kuidas mu idee käima läheb, aga kui ei proovi, ei saa kunagi ka teada. Hetkel oleme ajas, kus IKT (Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia) vahendid koolis ja matemaatikas pakuvad meile suuremaid võimalusi, kui me tegelikult kasutame. Lisaks on jõustumas uus õppekava, millega peaks IKT vahendite kasutamine koolis võimsalt kasvama. Hetkel on töös e-kool ja igasugused muud e-vahendid, mille kõigiga ma isegi veel kursis pole.

Siiski ei ole ma rääkinud, miks seda kõike vaja on. Netis on olemas päris palju materjali matemaatika õppimise ja õpetamise kohta. Kahjuks on see väga laiali ja suht raskelt hoomatav. Seega, kui midagi head leiame, paneme üles. Lisaks võivad kõik hädasolijad oma probleemsete ülesannetega minu poole pöörduda. Teen blogisse ka vastava lehe. Kui oskan, aitan ikka. Aga ärge laske mul siis tervet õpikut ära lahendada.

Muidugi võtan rõõmsalt vastu kõik kaastööpakkumised, sest siin wordpressis on kasutajaid lihtne lisada. Igatahes ideed on olemas ja vaatame, mis välja kukub.

Lisa kommentaar

